Natuurlijk doen wij onze uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een onderdeel van de dienstverlening. Algemene verbeterpunten zien wij graag terug in de evaluatie. Wij nemen de feedback serieus en nemen dit mee in onze kantoorbesprekingen om de dienstverlening waar mogelijk te verbeteren.

Wanneer je ergens niet tevreden over bent, dan verzoeken wij je dit eerst met mr. Nathalie Groenewoud te bespreken. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan kun je de klacht schriftelijk voorleggen.

Wij behandelen klachten volgens een procedure die staat beschreven in onze kantoorklachtenregeling.

Deze klachtenregeling kunt u hier downloaden: Kantoorklachtenregeling

Naast de interne klachtenprocedure kun je een klacht kenbaar maken aan de Deken van de Orde van Advocaten Noord-Holland.

Als gespecialiseerd familie- en erfrecht advocaat en scheidingsmediator ben ik aangesloten bij de Vereniging voor Familie- en erfrecht en scheidingsmediators.

Het klachtenreglement van de Vfas kunt u hier downloaden: vfas_klachtenreglement_010113_0

Daarnaast ben ik als gecertificeerd mediator aangesloten bij Mediationvereniging Nederland.

Het klachtenreglement van Mfn kunt u hier downloaden: Klachtenregeling_MfN-register

Scroll to top