Klachtenregeling
Ik doe mijn uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over (een onderdeel van) mijn dienstverlening. Algemene verbeterpunten kunt u vermelden in de evaluatie; ik neem deze serieus en gebruik ze om mijn praktijk waar mogelijk te verbeteren.
Wanneer u ontevreden bent, verzoek ik u dit eerst met mij, mr. Nathalie Groenewoud, te bespreken. Komt u er met mij niet uit, dan kunt u de klacht schriftelijk indienen.
Ik behandel klachten volgens de procedure zoals beschreven in mijn kantoorklachtenregeling.
Download hier Kantoorklachtenregeling Groenewoud Advocatuur Mediation
Naast deze interne procedure kunt u ook een klacht kenbaar maken bij de Deken van de Orde van Advocaten Noord-Holland.
Aansluitingen en aanvullende regelingen
Als gespecialiseerd familie- en erfrechtadvocaat en scheidingsmediator ben ik aangesloten bij de Vereniging van Familie- en Erfrecht Advocaten Scheidingsmediators (vFAS).
Het klachtenreglement van de vFAS vindt u hier: https://verenigingfas.nl/klacht-over-een-vfas-mediator/
Daarnaast ben ik als gecertificeerd mediator aangesloten bij de Mediationfederatie Nederland (MfN).
Het klachtenreglement van de MfN vindt u hier:https://mfnregister.nl/consument/klachtenregeling/
